- Nově píši zde -

Podzimní lookbook! | FASHION

Ahoj všichni. Dneska jsem si pro vás připravil Lookbook. Vytvořil jsem pro vás celkem 3 outfit. Předem chci říct, ať mě neberte za žádného profesionála. Teprve začínám, ale každý musí někde začít. Budu rád za každou dobrou reakci :)

Průhledné brýle, džínový kabát, žlutý svetr, roztrhané džíny, kožené boty
První outfit je kombinace džínového kabátu a žlutého svetru. Džíny jsou světlé, aby ladily s kabátem a k tomu jsem přidal kožené boty. Jako doplněk jsem si ještě zvolil průhledné brýle, které jsem sehnal na Srí Lance v obchodu Big City. Od té doby, co jsem si je koupil je nosím doma skoro furt, i přes to, že brýle normálně nenosím.

kožená bunda s kožíškem, modrý svetr, modré džíny, kožené boty
Druhý outfit je z valné většiny tvořen hlavně oblečením s kožíškem. K outfitu jsem znovu zvolil kožené boty a džíny. Před pár dny jsem si koupil modrý svetr, který jsem měl problém nakombinovat. Nakonec mě napadlo ho přidat sem. Přes to jsem dal koženou bundu s kožíškem, kterou jsem objevil v obchodě se svou kamarádkou Bárou, a na doladění stačila jen moje podzimní hořčicově žlutá šála. Popravdě je tohle asi můj nejoblíbenější outfit ale nechci vás nějak ovlivňovat.

džíska, khaki tričko, kostkovaná košile, tmavě modré džíny, bílé tenisky
Třetí outfit. Jsem prostě strašný závislý na džínovém oblečení. Tenhle outfit je spíš na začátek podzimu, ale i přes to je to jeden z mích nejoblíbenějších. Zkombinoval jsem džísku s kaki tričkem a kolem pasu jsem si uvázal kostkovanou košili. Abych outfit trošku zesvětlil, přidal jsem bíle boty.

Upřímně u tohohle outfitu vzniklo opravdu hodně fotek, takže následný výběr byl hodně těžký. Spolupráce s kamarády na čemkoliv je asi ten nejlepší pocit, co znám. Hlavně děkuji Anežce a Báře, za vyfocení mojich outfitu.

    

Komentáře