- Nově píši zde -

Červený deštník | FASHION, DIARY


Je to jak u koho někdo déšť nesnáší a někdo ho zas miluje. Já patřím rozhodně do té druhé skupiny. Studenti to znají učení na testy, úkoly a tak... Já ještě chodím na In Dance, takže jsem po každé lekci úplně vyčerpaný a jsem rád když si pustím něco uklidňujícího po cestě domů nebo na autobus. Když ale zaprší jsem za to opravdu rád, mám čas si psychicky trochu odpočnout. Proto nikdy, když jdu do školy, nezapomínám na svůj červený deštník. Vždycky když s ním du tak mám pocit, jako bych byli v Paříži. Je to přece taková francouzská barva, ne? Když už jsem u toho deštníku nemohl bych zapomenout na svůj playlist který můžete najít na Spotify. (odkaz na konci příspěvku) Tohle všechno dohromady je potom něco co mě vždy zaručeně hodí do pohody a zlepší mi to náladu.

Tahle kategorie DIARY bude, jak už z názvu vyplývá, takový můj deník a moje výlevy nálady. Tak doufám že se vám můj článek líbil :)

Spotify Playlist:

Komentáře