- Nově píši zde -

Moje ranní rutina | DIARY


Ahoj všichni, tentokrát je to zase něco do mé sekce DIARY. Jedná se o mojí Morning Routine, nebo-li ranní rutinu. Tenhle článek chci udělat, protože se články tohoto typu objevují na internetu ve formě blogu opravdu minimálně, tak doufám že se vám článek bude líbit :)

5:30
První věc kterou udělám hned po probuzení je menší rozcvička, díky tomu si trochu protáhnu svali a nejsem tak stuhlej. Zároveň si den předem připravím sklenici s vodu, kterou vypiji do dna. Po ránu si většinou dávám kafe, tak ať je na to ten žaludek trošku připravený. Po ranní sprše přichází na řadu ranní hygiena (Čištění zubů atd.) Po ranní hygieně mě čeká věc která mi zabere asi nejvíc času, výběr outfitu. Jsem prostě strašně nerozhodný člověk a vybírání čehokoliv je u mě na dlouho. Konečně jsem si vybral outfit a je čas na kafe.
6:00 
Po dlouhém rozhodování co na sebe se přesouvám do kuchyně. První věcí je kafe, bez ranní kávy to prostě nejde. Teď si dopřeji tu slibovanou snídani, která je většinou tvořena tousty s máslem, omeletou nebo cereáliemi. Věřte mi je lepší si přivstat a na tu snídani si čas udělat, může se od ní odvíjet zbytek dne. Když mám náladu tak se kouknu ještě, pro nějakou tu inspiraci na Instagram či Pinterest a je čas se připravit. Upravím si vlasy a trochu vyčistím pleť, ale to je téma zas pro jiný článek. A pak už zbývá jen teple se obléct a jede se do školy. Den muže začít :)

A co vy, děláte si ráno snídani?

Komentáře