- Nově píši zde -

Vánoční sobota | CHRISTMAS

Ahoj všichni, tenhle 1. prosinec byl opravdu zázračný a zajímavý, proto jsem se rozhodl o tom napsat takový spíš povídali článek a doufám že se vám bude líbit.

1.
Myslete si každý co chce ale tahle neděle byla opravdu zázračná, ať už na zázraky věříte nebo ne. Tím zázrakem samozřejmě myslím sníh, protože se mi ještě nikdy nestalo že by mi všechno tak krásně vyšlo. Protože jsem chtěli mít hotový svícen před prvním adventem vydali jsme se do lesa na větve a šišky.


Nasbírali jsme toho opravdu hodně, takže bylo rozhodně z čeho vybírat. Svícen nám zabral chviličku, hlavně proto že jsme na to byl 3. Je to potom tak hezký pocit dělat něco tak hezkého o vánocích s rodinou.


Když už tak hezky nasněžilo byla by chyba nevrátit se do těch dětských let, kdy bylo všechno mnohem lehčí, protože neznám lepší hru se sněhem než koulovanou, sice jsme přišli splavení ale ten zážitek stál za to. Pak byl čas na tu nejlepší čás dne, a to rozsvěcení vánočního stromku na návsi a říkám vám ten pohled byl nádherný. Samozřejmě jsem si udělal i fotku u stromečku. Starostka měla opravdu pěkný proslov a všechny pozvala do kulturního domu, ať už na cukrový nebo na teplý nápoj.


A krásná vánoční atmosféra pokračovala. Hráli se na housle koledy a dokonce nás podstil svou návštěvou mikuláš, ale pak už bylo pozdě takže byl čas jít. Překvapilo mě že tak malá vesnice má tolik obyvatel ale bylo super to zjistit. Tenhle 1. prosinec bylo opravdu nejkouzelnější ze všech :)

Tak jo, doufám že se vám tenhle víc vyprávěcí článek líbil.

Jak jste si užili 1. prosince vy?

Komentáře