- Nově píši zde -

Moje oblíbené podcasty | TIPY, LIFESTYLE


Už to bude 2 týdny co poslouchám podcasty, a tak se my zalíbily že jsem se jim rozhodl věnovat článek. Dám vám tady pár tipů na podcasty a ukážu vám jaké nejraději poslouchám.

A co to jsou vlastně ty podcasty? Jsou to zvukové stopy (zvukové nahrávky) od různých lidí na všelijaká témata. Coffee, Terapie, Cvičení, škola prostě všechno možné i nemožné. Můžete je poslouchat naSpotify, neboSoundCloud, pokud jste na Androidu a Apple na to má přímo aplikaci.

Podcasty jsem poprvé objevil na blogu A Cup of Style a nejvíc se mi tam asi zalíbil The Coffee-chic podcast, a tak jsem si ho zamiloval, že jsem začal poslouchat každou novou episodu. Teď mám asi 5 podcastu, které nejčastěji poslouchám. 

Iced Coffee Confessions 

Suzette, zábavný člověk poháněný ledovou kávou. Po tom co jsem zadal do vyhledávání Coffee, tak mě jako první zaujal tenhle podcast. Suzettin podcast mluví hlavně o těhotenství. Ano, zní to divně přece muž tomuhle nemůže rozumět, tohle je holčičí záležitost! Je to sice ženské téma ale mě baví hlavně samotná Suzette a nevím proč, ale prostě se mi její podcasty líbí. Hlavně z nich hodně cítím New York.


Teenager Terapie

Občas nám malá terapie neuškodí. Můžete se svěřit a uvolnit se. Teenager Therapy je rozhovor několik teenageru, kteří mluví o svých problémech, ať už ze školy nebo z osobního života. Dílu má zatím celkem 16 a můžete si vybrat z mnoha témat. Některým by tenhle podcast dost prospěl.


The Coffee-chic podcast

Tahle podcasterka a blogerka je v odvětví podcastu nová ale zato je strašně šikovná. Do svých podcastu dává většinou typy, a vždycky ze začátku vypráví o svých highlightech a lowlightech. Pokaždé když si poslechnu její podcast mám ihned lepší náladu a všechen stres ze mě spadne.

Espresso English

Někteří mají problémy s angličtinou a já nejsem vyjímkou. Jedná se o učební podcast s frázema jak a kdy používat správně anglická slovíčka? Najdete tam toho hrozně moc a mě osobně to dost s angličtinou pomáhá.


Coffee with Andi

Tenhle playlist jsem začal poslouchat teprve před 3 dny a zatím jsem na něj neměl moc čas, ale z toho co jsem slyšel musím říct, že playlist pusobý velmi příjemně a často je i s nějakým hostem. Jak jsem říkal ještě ho moc neposlouchám ale nakonec jsem ho sem zařadil.



Podcasty budu i nadále poslouchat a je to fakt opravdu dobrý prostředek na odreagování. Tak doufám že jste se vám článek líbil a uvidíme se u dalšího článku.

Máte nějaký oblíbený podcast, který by jste mi doporučili?

Komentáře