- Nově píši zde -

Weekly post //1

Další týden je za nám a další zase začíná. Byl to týden nových začátků a zároveň jeden z nejvíc stresujících týdnů.

Pondělí

Začneme hezky od začátku a to tedy pondělím. Tenhle týden se psalo spousty pololetních testů, a to obnášelo hodně strachu ze špatné známky a učení. Den před testem jsem si četl článek od Lucky zA Cup of Style. Téma byli podcasty a našel jsem tam na jeden, který byl od blogerky kterou jsem před nedávnem začal sledovat na Instagramu, tak jsem si řekl: „Proč tomu nedat šanci“.

Úterý

Šel jsem jako obvykle stejnou cestou do školy, při které si obvykle pouštím nějaké písničky na Spotify. Místo to jsem si ale pustilThe Coffee-chic podcastod Après Chic a byl překvapivě dobrý. Dost mě to před testem uklidnilo a jen celkově mi dal pár rad. Každopádně jsem byl po testu stejně vystresovaný, ale nakonec z toho vzešla dobrá známka. Ten den jsem si také přidal pár dalších podcastu, které bych chtěl rozebrat v dalším článku. Po náročném dni ve škole jsem se zároveň odměnil ve zdravé výživě a byl čas se znovu učit.


Středa

Productive day, tak bych to asi shrnul. Tenhle den jsem měl 3 testy. Technologie, němčina a dějepis. Všechny jsem zvládl docela solidně, takže super. Spousta zařizování, učení. Středa byla ve zkratce taková nezajímavá.

Čtvrtek

Na tenhle den jsem se moc těšil. Strašně jsem se ale bál testu na knížky z Českého jazyka (Král Oidipus, Romeo a Julie a Lakomec). Strašně se mi ulevilo, když učitelka přišla a zapomněla na to. Takže jsem se učil na další den a večer mě čekala ta nejlepší část dne. Tancování. Kamarádky nakonec nepřišli ale i tak to bylo super. Lekce mám vždycky strašně pozdě, takže jediné čeho jsem po nich schopen je zalehnou a odpočnout si.

Pátek

Konečně pátek. Jak vám asi už došlo přišel na řadu test na, který původně učitelka zapomněla, takže 5 minutes stress před testem. Navíc jsem si konečně poslechl druhý díl svého oblíbeného The Coffee-chic podcastu. Koupil věc na praxi, kterou absolutně nesnáším ale musím ji na praxe nosit. Lodičku. Hlavně jsem si konečně mohl odlehčit batoh a vrátit knížky a byl čas na odpočívání po dlouhém týdnu.

Sobota

Ráno dělá den, bezpochyby. Den začal krásně slunečně a pokračoval plaváním. Zajeli jsme do pardubického aquaparku a trochu jsme relaxovali. Po bazénu mě čekalo psaní článku, který teprv připravuji a zakončilo se to krásně večeří. Špagety s parmezánem je jídlo, které se u mně nikdy neomrzí a po večeři jsme se koukli znovu na Harryho Potter a relikvie smrti po strašně dlouhé době.


Neděle tady nebyla z toho důvodu, že se nic moc nedělo. Takže doufám že se vám článek líbil a tohle je teprve první článek ze série Weekly post, což budou články, které se budu pokoušet vydávat každý týden a nebo od toho dne, kdy to bude nejvhodnější. Tak tohle je všechno z dnešního článku a zase za týden :)

A jak zvládáte vy pololetní stresování?

Komentáře