- Nově píši zde -

Weekly post //2


Pondělí

Začneme pondělím, které pro mě bylo asi to nejhorší ze všech. Na praxi jsem úplně zkazil jídlo a měl jsem z toho takový špatný pocit. Nejradši bych se v tu chvíli propadl do země ale jak říká Valentína, ve svém podcastu: „Špatné věci se dějí a je jen na nás jak je vezmeme. Jestli pozitivně nebo negativně. Hlavní je si odpustit a jít dál.“ (Apres Chic). Vždycky je ale na pondělí jedna věc, která mě vždycky zlepší náladu, tancování. Večer jsem měl znovu tancování, a moc se mi ulevilo. Tohle je pro mě každé pondělí takový restart do nového týdne.

Úterý

Ze všeho se někdy až přehnaně strachuji, zvlášť když jde de o testy. Psaly jsme test z U4 na angličtinu a myslel jsem že to dopadne katastroficky. Nakonec to ale dopadlo na dobrou známku, což mě krásně uvolnilo a utišilo. Jestli máte nějaké tipy, jak bojovat proti stresu napište mi je do komentářů.

Středa

Na vstávání ve 5:30 jsme si už tak zvykl, že už po ránu nejsem tak unavený. Taky mě po ránu moc potěšil nový podcast od Apres Chic, který se tentokrát týkal tématu, jak se vyrovnat se selháním. Moc rád jsem si poslechl nový podcast a už se nemůžu dočkat na další.

Čtvrtek

Čtvrtek bych shrnul jak den plný úkolů. Zatím ještě nebyl den, kdy bych měl tolik úkolů. Když bylo konečně po všem čekalo mě už jen tancování. Při odchodu jsem zjistil, že je zase zavřeno. Naštěstí jsem jen tak, tak stihl vlak a mohl dorazit domů. 

Pátek

A je to tady, Olympiáda z Angličtiny. Na člověk, který není úplně zdatný v Aj je to docela výzva ale i přes to není co ztratit. Naopak mi to dá zkušenosti do života a hlavně budu vědět, co je potřeba zlepšit. Díky olympiádě nám navíc odpadla 1 hodina, což mile překvapí. Po cestě domů jsem ještě jako bonus potkal svého starého spolužáka ze základky.

Sobota

Po dlouhém týdnu jsme si konečně mohl odpočnout od vší té práce a vypnout. Zároveň jsem si začal dělat zdravější snídaně tedy, ovesné vločky s bílým jogurtem a ovocem, a to všechno je ve vždycky v krásné sklenici (samozřejmě aby to bylo fotogenické :D). Když už byl venku ten sníh tak jsem toho využil a udělal pár hezkých fotek (viz. foto).

Neděle

Vydali jsme se do Pardubic znovu na nákupy. Sestra mi dokonce koupila nádhernou plátěnou tašku z H&M, kterou uvidíte v příštím Lookbooku! Zároveň nesmím zapomenout na krásný hnědo-oranžový cardeigen, který jsem si koupil v Camaïeu a tak se nám líbil, že jeden mám já a jeden moje sestra.

_____________________________________________________________________________________

Tak tohle byl druhý díl mých Weekly Post, já doufám že se vám článek líbil a uvidíme se zas u dalšího článku.

Jak se vypořádáváte s neúspěchem?

Komentáře