- Nově píši zde -

Weekly post //3


Začneme tentokrát úterým, protože mi přijde, že bylo pondělí takové nezajímavé. Tak jdeme na to.

Úterý

Po ránu jsme se potřeboval uklidnit před testem z matematiky, takže jsem si pustil znovu kousek The Coffee-chic podcastu. Moc mě uklidnila a test nakonec nedopadl úplně špatně. Zároveň je dnešek začátek mé 30 days workout challange, což je to že budu každý den cvičit, aspoň 15 minut denně. Po škole jsem tedy cvičil, a potom byla na řadě moje oblíbená knížka. Hygge, asi ta nejlepší knížka, kterou jsem kdy mohl číst. Nakonec práce na prezentaci o nekovech, kterou budu muset zítra ještě stejně dodělávat a byl jsem tak unavený, že jsem u ní málem usnul.


Středa

Tak krásné ráno jsem neměl už hodně dlouho. Těším se až bude tepleji a budou dobré podmínky pro přípravu nového lookbooku. Jinak, středa byl spíš víc odborná, a měl jsem co dělat abych neusnul ve škole. Po škole jsem nedělal nic jiného než se jen učil na test z chemie, abych jsem ho zvládl. No, nakonec se nepsal. Děkuji :)

Čtvrtek

Čtvrtek nebo-li pololetní vysvědčení. Středoškoláci a vysokoškoláci moc dobře vědí, že se i přes to všechno je vysvědčení učí normálně jak vždycky. proč? Po vyučování byl čas na trošku zdravé výživy a cvičení. Po cvičení jsem pracoval na pár prezentacích do školy a večer mě čekalo moje oblíbené tancování. Tentokrát jsme přišli neuvěřitelném počtu 3 lidí a potom byl čas jít spát.

Pátek

Je to docela nezvyk, vstávat díl než v 6:30 ve všední den, každopádně všechno co jsem si na pátek naplánoval jsem absolutně nesplnil. Zkráceně jsem prostě lenošil. Koukal jsem na seriály a zkoušel trošku upravovat svůj blog.

Neděle 

Ráno začneme v obýváku u televize, protože se předělává kuchyň. Konečně mě začíná něco napadat a začínám být víc produktivní. Mám naplánované hned dva články ale ještě nevím kdy je vydám. Jsem rád, že se mi podařilo udržet můj 30 days workout challange. Taky jsem začal používat Ecosiu, což je styl vyhledávače pro Google, který pomáhá k lepší přírodě. V pravém horním rohu se vám zobrazuje, kolik stromů se vysadí. To vše jen vyhledávaním.
_____________________________________________________________________________________

Nevím co to se mnou je ale tenhle týden jsem byl prostě strašně neproduktivní. Bylo to hlavně tím že jsem dost rozhozený z praxí a doufám, že se na nich zlepším. Tak jsme na konci dalšího článku. Já doufám že se vám dnešní článek líbil, když tak napište komentář a mi se uvidíme zas u dalšího článku.

Jak produktivní byl váš týden?

Komentáře