- Nově píši zde -

Weekly post: Takový normální týden //5

Pondělí

Tentokrát to bylo docela úspěšné pondělí. Bylo to hlavně tím, že jsme, tak úplně nevařily. Plnily jsme trubičky, kontrolovaly a uklízely věci do fochů atd. Na tancování jsme přišel pozdě, protože jsem si neuvědomil, že pondělí je jinak než čtvrtek. Každá hodina mě někam posunuje a hlavně tančím s nejlepšími kamarádkami. 
_________________________________________________________________________________

Středa

Už dlouhou dobu jsem chodil kolem obchodu s názvem Vratné Lahve a teprve teď jsem se do něj opravdu podíval.

Obchod funguje na principu, že si koupíte skleněnou sklenici, třeba s vločkami, a po spotřebování obsahu donesete sklenici zpátky do obchodu a obchod vám vrátí zálohu za sklenici. Funguje to vlastně podobně jako obchod bez obalu.

Následující ráno jsem si je samozřejmě dal a byli výborné, takže doporučuji.
_________________________________________________________________________________

Čtvrtek

_________________________________________________________________________________

Nevím jak je školství schopné tohle vůbec dovolit ale ve škole jsme psaly celkem 6. testů. Co?? Jak už z toho vyplývá, nebylo lehké se na všechny ty testy připravit, a už se to nesmí nikdy stát. Tentokrát jsem přišel včas, a musím říct, že tohle byla ta nejzajímavější hodina ze všech.

Společně s Gabčou jsme dělaly fakt hightlight cviky (viz obrázek) a vyzkoušeli jsme toho docela dost na dvou hodinovku. Tancovali jsme totiž na písničku 7 rings od Ariany Grande.
_________________________________________________________________________________

Sobota

_________________________________________________________________________________

Normálně bych víkend strávil nic neděláním, ale dneska ne. Udělal jsme si svoji oblíbenou snídani. Kaše s vločkami, banán a jablko, a trošku toho cukru, no. Práce na prezentaci a po dlouhé době jsme si jen tak vyšli na krátkou procházku s tátou a I. 
_________________________________________________________________________________

Tak a jsme zase na konci dalšího dílu, ze série Weekly Post. Tenhle týdne se toho sice zas tak moc nedělo ale moc mě bavil čtvrtek s Gabčou a já jen doufám, že takových super hodin bude víc. A vám všem přeji krásný vstup do nového týdne a uvidíme se zas u dalšího článku.

s pozdravem V.

Komentáře