- Nově píši zde -

What I Wear in the Week | Fashion


Ahoj všichni, po dlouhé době to bude další lookbook. Tenhle typ lookbooku jsem nedávno viděl u Jusuf, a tak jsem se ho rozhodl udělat taky.

A o co se vlastně jedná? Doslovně to v překladu znamená „Co nosím během týdne“, ale ten název se mi úplně nelíbil, tak jsem ho radši napsal v angličtině. Tady je tedy několik outfitů, které většinou během týdne nosím. Jak ve všední den tak i o víkendu.

Ještě se chci moc omluvit za ne aktivitu, v předešlém týdnu, ale měl jsem toho fakt moc. Doufám že vám to nevadí, a mi jdeme na to :)
_________________________________________________________________________________

Pondělí


DžínyNewYorker, TaškaH&M, BotyDeichmann

Každé pondělí musím strašně brzo vstávat kvůli praxi, a jelikož se potom stejně převlékám volím něco jednoduchého a pohodlného. První outfit se skládá pouze z mikiny a černých upnutích džín. Mikina je školní, a připomíná mi hezká léta na základce. Všechno doplňuje bílá plátěná taška, kterou používám, když si potřebuji vzít jen pár věcí sebou. Třeba na tancování, do kina nebo i do školy.
_________________________________________________________________________________

Úterý


Klobouk - Risa, Svetr - Takko Fashion, DžínyNewYorker


Hořčicově žluta je i tenhle rok velmi oblíbeným kouskem. Svetr zastrčený do černých džín je možná trochu divný, ale mně se líbí. Všechno je doplněno Risa kloboukem, který jsem a získal ze Second handu. Je to spíš podzimní outfit ale i tak se hodní. Ne?
_________________________________________________________________________________

Středa


Kabát - Only, Košile -F&F, Džíny - NewYorker, Hodinky - Gate

Jupí, moje narozeniny. Tentokrát jsem si chtěl vzít něco, co se mi opravdu líbí, a shodou okolností, jsem to nedávno viděl na kamarádce. Bílá košile se prostě hodí ke všemu. Je jen na vás jak jí upravíte. Modré džiny a navrch černý kabát, a jako doplněk, stříbrné hodinky s hnědým řemínkem, které dodají outfitu na šetrnosti.

Ještě chci moc poděkovat všem, kdo mi ve středu popřáli nebo napsali na facebooku. 
_________________________________________________________________________________

Čtvrtek


Klobouk - Risa, Košile - H&M, Džíny - NewYorker

A zase košile, tentokrát s černo bílými proužky a černé džiny. Hodí se třeba do školy nebo někam na schůzku. Je to vlastně praví opak předešlého outfitu. Trošku mě ale mrzelo, že jsem si zrovna ve čtvrtek zapomněl klobouk na věšáku.
_________________________________________________________________________________

VÍKEND


Pulóvr - Takko Fashion, Tričko - Terranova, Džíny - NewYorker

O víkendech se snažím být produktivní a zároveň šik, proto rád vybírám něco pohodlného, co se dá zkombinovat džínama. Tenhle outfit je složen z modrých džínu a pulóvru. Je tělové barvy a vypadá krásně. Tričko Artist má tu výhodu, že je pružné, a tak se dá použít třeba i na cvičení.
_________________________________________________________________________________

Jsme na konci mého dalšího lookbooku, já doufám že se vám kousky líbily a ještě jednou se chci omluvit za ne aktivitu. Další týden to budu stíhat snad líp. A uvidíme se zas u dalšího článku. 
Ahoooj

Máte ještě nějaké další tipy na outfity? 






Komentáře