- Nově píši zde -

Weekly Post: Lucky day, káva, čtení //8

_________________________________________________________________________________

Pondělí

Moji praxe mám rád a často dělám věci navíc. Vím, že bych se neměl přepracovávat ale tohle pondělí jsem to opravdu přehnal. Ráno jsem se pořádně nenajedl, zapomněl jsem si pití, a jako hlavní, neudělal jsem si přestávku. Došlo potom k tomu, že se mi pomalu točila hlava, rozmazávalo vidění apod. Naštěstí si toho mistryně nevšimla. 

Po škole jsem navíc šel ještě na nákup s narvanou taškou, a jediné, co mě drželo při vědomí bylo odpolední kafe. Doma jsem potom úplně zalehl vyčerpáním a si na půl hodiny usnul. 
_________________________________________________________________________________ 

Úterý


Tohle je snad poprvé v tomhle roce, co jsem měl svůj „Lucky day“ neboli šťastný den. Většina lidí na mě byla milá, ve škole jsem byl produktivní, tedy aspoň si to myslím a celkově jsem se cítil moc fajn. Cítil jsem se úplně jako na jednom z těch stories z dovolené. 

Při focení téhle fotky na mě navíc zavolaly dvě holky, sedící na lavičce zamnou. Je to potom takový krásný pocit, když vás nikdo mile pozdraví a třeba vám i pochválí nějaký kus oblečení. 

Co mě ale nakonci tohohle dne mrzelo bylo to, že jsem doma byl absolutně neproduktivní. Kéž by existoval něco, co by dokázalo prokrastinaci spolehlivě odpudit.
_________________________________________________________________________________

Středa


Je ještě jedna věc, kterou jsem si v poslední době zamiloval, stejně jako kávu. Čtení. Úplně si pamatuji, jak jsem na základce čtení nesnášel. V poslední době jsem si ho zamiloval, ale nějak tak jsem na to neměl čas. Tuhle středu bylo ale vyučování, kvůli události, zkráceno a jé si mohl zajít do kavárny a přečíst pár stránek z Hany. 
_________________________________________________________________________________

Sobota

Myslím, že se asi nikomu nechtělo v tom deštivém počasí něco dělat, takže sobota byl spíš taková lenošivá.
_________________________________________________________________________________

Neděle


Neděli byla plná dobrého jídla. Samotná rýže a BBQ omáčka mi úplně stačila. Já prostě miluji Asijskou kuchyni.


Strašně dlouho jsem se přemlouval, ať jdu, aspoň na chvíli ven. Vždycky jsem to ale buď odložil nebo jsem neměl dobré podmínky. Tuhle neděli bylo ale znovu asi 19 °C a já toho využil. Vyrazil jsem směr Žumberský les a ještě teď mám spoustu materiálu na úpravu, tím myslím samozřejmě fotky. Do komentářů mi, když tak napište, jestli jste taky nazuli kecky a vyšli si na krátkou procházku lesem.
_________________________________________________________________________________

Sorry, že dnešní Weekly Post publikuji tak pozdě ale včera, když jsem mazal pár nepotřebných článků, jsem si nechtěně smazal i tenhle článek, takže jsem to musel psát celý znovu. Ještě jsem to dneska stihl, za což jsem moc rád a já doufám že se vám další Weekly Post líbil. Budu si na tohle dávat větší pozor, a uvidíme se znovu u dalšího článku.
Love u

V.

Komentáře