- Nově píši zde -

Weekly Post: Na kafíčku //7

_________________________________________________________________________________

Pondělí

Pondělí je pro každého z nás hodně náročné, hlavně protože máme ještě celý týden před sebou. Nevím jak vy ale pro mě je pondělí spíš takový reset. Bavím mě praxe, kterou mám a hlavně mám v pondělí svůj oblíbený  In Dance. V poslední době toho zkoušíme najednou opravdu hodně ale baví mě to. Jen by ten čas mohl být lépe vymyšlený.
_________________________________________________________________________________

Úterý



Po dlouhé době jsem se zase shledal se svou kamarádkou E. Neviděli jsem se asi 2 měsíce, a jestli to čteš E., tak ti moc děkuji, že sis našla čas se se mnou sejít. Mluvili jsem docela dlouho a doufám, že se budeme takhle scházet častěji, a ta káva!


Bdw. jsme jen kamarádi, pro ty co by to pochopili v jiném smyslu.


Zase někdy E.🖤
_________________________________________________________________________________

 Středa


Productive day, aneb středy jsou vždycky nejlehčí, tedy aspoň pro mě. Tenhle týden jsem měl na chvíli klid od povinné četby, takže nadešel konečně čas na mou knížku.



Hana je moc krásně napsaná knížka a líbí se mi, jak ze vzhledového tak i z obsahového hlediska. Jedná se o Román zasazený do roku 1954 a raději vám nic víc říkat nebudu, protože i sebemenší spoiler, by vám mohl zkazit celou knížku. Předem upozorňuji, že je to trochu smutnější téma ale hezky napsané. 

________________________________________________________________________

Sobota


Sobotu jsem strávil předem na burze, kde jsem si koupil krásný hrníček a potom v kině na filmu Anita s podtitulem Bojový anděl. Mě osobně se film moc líbila, a pro oblíbence scifi jen doporučuji.
_________________________________________________________________________________

Loučím se s vámi u dalšího Weekly postu a omlouvám se za kratší článek ale tenhle týden se nic moc nedělo. Doufám že se vám článek, I přes jeho délku, líbil a zase příště. 
Ahoj

V. 

Komentáře