- Nově píši zde -

Jarní Lookbook | JARO 2019

_________________________________________________________________________________

Krásné jaro všem, vítám vás u nového lookbooku.

Tenhle článek jsem stihl jen taktak do soboty, jelikož jsem strašný prokrastinátor, a nebýt mí pracovitosti ve stresu, článek by možná ani nevyšel. Samozřejmě na tom mělo podíl i počasí, které bylo v březnu stejně ledové jako v únoru. Nakonec jsem všechno udělal a lookbook dodělal.

V dnešním lookbooku vám ukážu celkem 4 Jarní outfity, s kterými tenhle rok rozhodně nešlápnete vedle.
_________________________________________________________________________________

Outfit 1:



Košile - F&F, batoh - Kangol, džíny - H&M, tenisky - Deichmann

Bílá košile se hodí, prostě ke všemu. Pro fotku jsem se vydal ke státnímu Slatiňanskému zámku, kde se pořizují opravdu krásné fotky, pokud máte dobrý úhel. Bílou košili jsem klasicky zkombinoval s modrými pasovými džínami. Po dlouhé době jsem vytáhl, také svůj modrý batoh, který krásně ladí s modrým teniskami.


_________________________________________________________________________________

Outfit 2:



 Bunda - Hawk Horse, tričko a košile - Terranova, džíny a plátěná taška - H&M, Boty - Lee Cooper

Ještě se může ochladit, proto je dobré mít i nějakou teplejší variantu. Vytáhl jsem svojí světlehnědou bundu, zkombinoval ji s modrými džínami a kolem pasu si uvázal červenou, kostkovanou košili. Když se ochladí, košili můžete použít jak další vrstvu. Modré tenisky jsem vyměnil za rudě červené. Tyhle modré džíny mají malé kapsy a proto je dobré mít nějakou tašku, kabelku, či batoh. Já zvolil svou plátěnou tašku, kterou jsem dostal od své mladší sestry Anež.


_________________________________________________________________________________

Outfit 3:



Džiska - Only, svetr a džíny - NewYorker, Boty - Lee Cooper, hodinky - Gate

Celé pozadí je takového více Asijského nádechu, a z celého lookbooku je tenhle outfit můj nejoblíbenější. Rozhodl jsem se vytáhnout svůj starý svetr z podzimu a zkombinoval ho s modrou džískou. Znovu jsem použil své červené tenisky a přidal k nim černé džíny.


_________________________________________________________________________________

Outfit 4:



Sako - H&M, košile - F&F, džíny - NewYorker, tenisky - Lee Cooper, Baťůžek - Terranova

Poslední outfit dnešního lookbooku je spíše formální. Bílá košile černé džíny a pastelově, hnědé sáčko dohromady tvoří formální outfit, s kterým tenhle rok rozhodně nešlápnete vedle. Pastelové barvy jsou i tímto rokem velmi oblíbené. S pastelovou barvou bude rozhodně ladit i tenhle žlutý Terranova batoh, který vypadá dobře i v černé barvě, a ještě jednou, červené tenisky. 

_________________________________________________________________________________

A tohle je všechno z dnešního lookbooku. Já doufám, že se vám outfity líbili, a do komentářů mi můžete napsat, jaký outfit se vám nejvíc líbil?

Pro dnešek se s vámi loučím a uvidíme se zase příště
Ahooooj

V.

Komentáře