- Nově píši zde -

Moje školní ranní rutina | JARO 2019

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

Krásné ráno všem a vítejte u nového článku


Dnešním tématem bude moje školní ranní rutina. Na téma ranní rutina jsem už dělal článek, kdo mě sleduje už od začátku, článek si nejspíše četl. Tentokrát je to ale moje školní ranní rutina, a bude se lišit hlavně tím, že v prvním článku jsem popisoval rutinu, kterou mám u mámy. Mám střídavou péči, takže tohle je popis mé ranní rutiny u táty. Je to spíš update a dělám ho hlavně z toho důvodu, že se za tu dobu moje rutina trochu změnila. Tak a já už to nebudu nijak okecávat a jdeme na to!
_________________________________________________________________________________

6:00


„Jsem spíš ranní ptáče, než noční sova“ Valentína. První věc, kterou po ránu vezmu do ruky, už není mobil ale knížka. Čtu si asi 15 minut, a při tom upíjím postupně vodu. Snažím se ráno vypít, co nejvíc vody, protože po ránu je naše tělo vysušené a hlavně tím připravíte tělo na snídani. Doporučuji to hlavně lidem, co pijí kávu, protože ta hodně vysušuje.


Když konečně vylezu z té příjemně teplé postele, ustelu si. Jen to že si po vstaní z postele ustelete vám dá pocit, že jste hned po ránu něčeho dosáhli, a z hlediska čistoty, máte v pokoji pořádek (#apreschic). Potom mířím do koupelny, kde se dám teplou sprchu. Na vlasy používám šampon Aqua Light od Pantene, po kterém mi vlasy krásně voní a zůstanou hladké.

Teď přichází asi ta nejtěžší část z celé rutiny, výběr outfitu. Často nestíhám, takže sáhnu buď po bílé košili a modrých džínách nebo  Potom se kouknu do svého To Do listu, který připravuji vždycky večer, než jdu spát, a co chci za ten daný den stihnout. Před tím, než si jdu udělat snídani si ještě namažu obličej Body Lotionem s jíle od Balea, který mi krásně zjemní pleť.
_________________________________________________________________________________

7:00


Teď už je konečně čas na snídani. Většinou jsou to buď vajíčka s opečeným toustem nebo nějaká kaše s ovocem. Dřív jsem nejedl, ke snídani nic jiného než vajíčka ale postupem času to mému tělu začalo vadit a začal jsem to střídat. U snídaně nikdy neskroluju Instagramem, maximálně si snídani vyfotím a později ji nahraji na Instastorie, ale podle mě ke snídani mobil nepatří. 


Po snídani se učím, pokud jsem se něco nestihl naučit už včera. Pokud mám všechno hotové, It's time to Instagram. Asi 10 minut před odchodem si Smeji masku, a pokud je to potřeba, nanesu make up. Momentálně používám Perfecting concealer od Marry Kay, který je skoro neviditelný a krásně se sjednotí s pletí.
_________________________________________________________________________________

7:30


No a kolem půli odcházím do školy. Po cestě si pustím nějaký podcast nebo hudbu a kochám se východem slunce. Na ráno mám udělaný speciální playlist „Perfect day“ a mou nejoblíbenější podcasterkou je momentálně Valentína s podcasem „The Coffee-chic podcast“. Už jsem se o ní několikrát zmiňoval, a zatím jsem nevynechal ani jednu episodu. No a tohle je konec mojí ranní rutiny. 

_________________________________________________________________________________

Já doufám, že se vám můj článek o mé ranní rutině líbil. Říkám, je to spíš takový update, než něco úplně nového (a originálního). Snažím se být aktivní, ale ne vždycky to jde a do komentářů mi napište jestli si pospíte, co nejdéle to de a nebo si raději přivstanete? Když tak mi můžete psát i nápady na články, které by jste chtěli vidět na mém blogu, a uvidíme se zase příště :)

Tak Ahoooooj!

V.

Komentáře