- Nově píši zde -

Weekly post: Kulturní týden plný práce //9


Po dlouhé době vás znovu všechny vítám u nových Weekly post, v nichž strávím, asi polovinu týdne v divadle (jo a omluva za dvou týdenní ne aktivitu na blogu. (Už jsem jako Kovy.)
_________________________________________________________________________________

Sobota

Celou sobotu jsem strávil v divadle na Hejblatech, což je vystoupení taneční školy InDance, kde jsem účinkoval v ranním a večerním vystoupení. Vystoupení sice začínalo až v 11 hodin, ale generální zkouška byla už v 8:30, a jsem rád, že to ještě nebylo samotné vystoupení. Generálka byla ve zkratce úplná katastrofa. Všechno co nám normálně šlo jsem úplně zkazili, já jsem navíc nechtíc kop svou kamarádku do hlavy, takže prostě strašný.

Nakonec obě vystoupení proběhlo dokonale, a hlavně na Breath Spain byli velmi dobré ohlasy. Kdo sledujete můj Instagram, mohli jste vidět, jaká bývá situace při děkovačce v zákulisí. 


Ještě bych chtěl moc poděkovat všem kdo přišli na vystoupení. Byli jste úžasné publikum a taky chci moc poděkovat holkám z InDancu, za super sobotu. Těším se na příští taneční rok :)


Neděle

Tu asi moc jmenovat nebudu, protože jsem vlastně nedělal nic jiného, než pracoval na nových článcích na blog a koukal na seriály. 

Pondělí

Často si říkám, že jsem každý pondělek silně neproduktivní ale tentokrát se to o něm nedá říct. Na praxi jsme zkoušeli vyšší formu složité obsluhy, což je ve zkratce příprava jídla u stolu hosta. Tentokrát jsem si zkoušeli flambování palačinek, které ve výsledku chutnali delikátně. Věci, které jsem se asi nejvíce bál bylo samotné zapalování těch palačinek. Nakonec to ale bylo docela jednoduché a ještě jsem tou delikátním palačinkou obšťastnil dalšího člověka. 



Po škole jsem šel rovnou na vlak do Pardubic, kde mě čekal pohovor na brigádu v Cross Cafe, s managerem kavárny. Pohovor byl příjemný a proběhl bez problémů. Teď už jen zbývá čekat na odpověď. Samozřejmě bych to nebyl já, kdybych si nedal své Starbucks latte před odjezdem. Po tak dlouhém dni mě tak bolely nohy, že jsem byl rád, že konečně končí.



Úterý

Kulturní týden pokračuje. Jo, a ještě chci moc poděkovat všem kdo mi v úterý popřáli k svátku. Moc díky.

Jako každým rokem jsem se přišli podívat na baletní vystoupení, ve kterém účinkuje má sestra, a moje další kamarádky. Tento rok se konalo vystoupení Růženky, a jako vždy bylo nádherné. Zaujala mě i královna trnů (má kamarádka), kluci jako panoši, a samozřejmě všichni ostatní tanečníci. Po cestě z divadla jsem se po neskutečně dlouhé době viděl i se svou starou spolužačkou L., což mi znovu připomnělo, jak rychle ty roky na základce utekly.



Středa

Středu jsem strávil znovu na vystoupení Šípkové Růženky, ale ještě před tím mě čekalo stříhání. Popravdě výsledek měl vypadat trošku jinak ale ve výsledku to vypadalo docela dobře.


Ale teď už k vystoupení. Ti, kteří se mi asi nejvíc líbil byla znovu samozřejmě dobrá víla, kluci jako panoši prince, zlá víla (alias moje kamarádka), vystoupení bratra se sestrou, které bylo i na podruhé neskutečně intenzivní, jednorožec, růže, prostě všichni... Všichni byli prostě úžasní. Večer se šlo ještě na večeři, jako každý rok, plus ti co my nepopřáli v úterý mi popřáli tam.

Pátek

Připadá mi, že pátek byl jenom jeden velký lowlight. Prostě když se mi začne dařit, musím to někde zkazit, a dostat se znovu na začátek. 

Mým prvním lowlightem bylo to, že mi praskl display na mobilu. V Pátek ráno jsem měli o jednu hodinu méně, no a jako vždycky jsem nestíhal a před vchodem do průchodu mi spadl mobil na zem. Říkám si, že mi to život asi dělá schválně. Druhým lowlightem byl můj polití Blog habit tracker, což je zápisník, kam si zapisuji nápady na články outfity a publikované články. Bohužel se můj zápisník dostal do styku s kávou, takže momentálně mám na NOVÉM zápisníku skvrnu od kafe. Tak a poslední lowlight bylo to, že jsem vůbec nedodržoval svůj denní plán nebo-li habit tracker.

Naštěstí to všechno zachránil film Pokémon: Detektiv Pikachu. Možná že to je víc dětský film ale zato je dobře naanimovaný, a hlavně fanouškům Pokemonů se bude tenhle film zaručeně líbit.
_________________________________________________________________________________

No a jsme znovu u konce. Já doufám, že se vám tenhle týdenní článek po dlouhé době líbil, a uvidíme se zase u dalšího článku.

Ahoooooj!
V.

Komentáře