- Nově píši zde -

Článek, který mě kreativně inspiroval

Sedím v kavárně, začínám psát tenhle článek ale kupodivu mě nic nenapadá, a to je kavárna mým největším zdrojem inspirace. Píšu teprve druhou větu a už nevím, jak by měla dál pokračovat. Vzal jsem si ho tentokrát do kavárny Na Podsíni, protože mi došli všechny nápady a potřebuji ho už konečně dokončit. Leží mi totiž už nějakou dobu mezi rozepsanými články a čeká na svou kreativní inspiraci.

Hlavně ho nechci uspěchat, jelikož si na svých článcích chci dát záležet, a sepsat je tak, aby se mi líbili takové, jaké jsou. Lepší je totiž mít dobrý ale zpožděný článek než špatný článek. Teď nemám na mysli gramatiku, protože to je kapitola sama pro sebe.


Připadá mi, že se ke mě inspirace v poslední době otáčí zády, ale ono je to vlastně naopak. Jsem totiž člověk, který na sebe klade strašně vysoké nároky, a když je nesplňuji, jsem potom vystresovaný a nedokážu se soustředit. Takže tohle je tou příčinou, která mi brání v inspiraci, a naštěstí mám kolem sebe lidi, kteří mě podporují a bez, kterých by tenhle článek možná ani nevznikl.

A jak se inspirovat?

Na to nejspíš nejde odpovědět jednou větou, protože inspirovat vás může všechno a všude a zároveň nic a nikde. Ano i „nic“ vás může inspirovat. Hned na začátku jsem říkal, že jednou z mých největších inspirací jsou kavárny, takže je to určitě oblíbené místo, či věc která vás může inspirovat. Nebo to může být např i někdo.

Když jsem totiž odcházel včera z kavárny, zastavila mě jedna holka, která kreslí a studuje na umělecké škole, a všimla si, že píšu blog, takže si ode mě vzala odkaz a ještě jsme prohodili pár slov. Už to mě inspirovalo k dopsání tohoto článku, a stejně to funguje i u ostatních lidí. Zkuste občas propíchnout svou komfortní bublinu a s někým se sejít, ať už s kamarádem či náhodným člověkem. Můžete se navzájem inspirovat, což je jedna z nejlepších věcí, protože každá strana z toho potom něco má.


Pokud jde třeba o kreslení, nezapomeňte, že ve fantazii se meze nekladou. Spojením dvou úplně obyčejných věcí, může často vzniknou věc neobyčejná. Dobrým příkladem je například můj článek „Jak produktivně pracovat v kavárně“, který je vlastně spojením témat produktivita a kavárny, takže se nebojte experimentovat.


A poslední radou, která zde určitě stojí za zmínku je čtení. Knížky jsou většinou jedním z největších zdrojů inspirace, a to pro všechny lidi. Jako vždy můžete i nemusíte z knížek pochytit nějakou inspiraci. Hodně lidí tuhle možnost zavrhuje, a podle mě je to strašná škoda. Zkuste si najít oblíbený žánr či téma knížek a něco přečtěte. Klidně to může být pouze časopis a když vás knížka vtáhne do děje je to něco úžasného, a možná by to mohl být i námět pro další článek.


  • Bunda - Biaggini
  • Svetr - Nordstorm
  • Džíny - H&M
  • Boty - Sportisimo



Šálek prázdný, káva dopitá a já připraven k odchodu. Konečně jsem něco po dlouhé době napsal, a jsem za to moc rád. Tenhle článek mi dal opravdu hodně zabrat a jsem rád, že jsem ze sebe konečně vydoloval, a jestli jste se dočetli až sem tak vám moc děkuji, a moc by mě třeba zajímalo, co nebo kdo je vaší inspirací?

V.


Komentáře