- Nově píši zde -

Jak jsem znovu začal poslouchat podcasty!


Od té doby, co mi došla inspirace jsem znovu začal poslouchat podcasty a kompletně jsem přestavě svůj žebříček. Jelikož se v poslední době stalo trendem, aby různí Influenceři začali vydávat vlastní podcasty, začal jsem experimentovat a poslech jsem si podcasty, na které dosud nebyl čas. Některé poslouchám už delší dobu, a některé jsem teprve začal poslouchat, takže se, když tak nedivte, když se tu budou nějaké z nich opakovat.

Kdo by ještě nebyl zasvěcen do světa podcastů, jedá se o hlasové nahrávky různých tvůrců, na nejrůznější témata. Díky tomu je vlastně výběr jen na tobě. Cvičení, kafe, rozhovory s osobnostmi, cestování, to vše nabízí široká škála podcastů, a je už jen na tobě koho jsi vybereš. Jedná se hlavně o super věc na cestování nebo třeba do kavárny, kdy vás nic neruší a můžete jen tak sedět, poslouchat a popíjet šálek silného černé kávy.

Já osobně tedy poslouchám hlavně po cestě do školy, v autobuse nebo někdy i ve škole. Pomáhá mi to přemýšlet a hlavně u anglických podcasterů musím pořádně poslouchat, abych vůbec rozuměl a naučil se lépe výslovnost (i když musím přiznat, že mé známky z Angličtiny nejsou úplně ukázkové.)

Pokud by jste nevěděli, kde můžete poslouchat, doporučuji hlavně Spotify, na které momentálně používám. Potom doporučuji Google Podcasty, které také nabízejí široký výběr, a můžete je poslouchat i bez připojení k internetu. A potom existuje ještě Soundcloud, a pro uživateli IOS aplikace Podcasty.

A Jaké podcasty momentálně poslouchám?


Veronika Tázlerová a Adrian Brandýs jsou ta nejlepší kombinace pro Stylish Coffee Podcast. Hodně se liší od ostatních podcastů, hlavně tím, že se nebojí použít trochu ironie a černého humoru (v nějakých částech někdy trochu ujede) a jak říkají povídají si o všem, co je baví a zajímá, a to se mi na tom nejvíc líbí. Při jeho poslouchání si připadám, jako kdybych seděl v kavárně s velký šálkem černé kávy a poslouchal jejich úžasný rozhovor. Musím říct, že se Veronice a Andymu vážně povedl, ale to je pouze začátek mého seznamu...

Nastav dUŠI je novým podcastem blogerky a youtuberky Weef, která tvoří hlavně cestovní videa a má chuť poslouchat. Narozdíl od Stylish Coffee Podcastu, dělá Weef rozhovory s různými osobnostmi, s pozitivní energií. Takže se vlastně jedná o pravý opak předchozího podcastu. Je ovšem pomalejší a klidnější oproti předchozímu, zato je ovšem výborným společníkem na cesty. Jak ty duševní tak ty skutečné.

Lucka a Nicole z A Cup of Style se přidali do světa podcasterek se svým podcastem Se ségrou. Jedná se o jeden z mála podcastů, který poslouchám od úplného počátku, a musím říct, že dobrá nálada tu rozhodně nechybí. Témata jednotlivých epizod často pochází z jejich vlastní zkušenosti nebo situací, které se jim zrovna přihodily (Nicoly úraz na snowboardu).

Iced Coffee Confessions jsem zmiňoval už v předchozím článku o podcastech, a i přes to, že má jen pár epizod mě baví si ho pouštět pořád dokola. Suezette srší svým neuvěřitelným pozitivním přístupem a smíchem, který mě nutí k opětovnému poslouchání. Je vidět, že si Suezette svého života užívá, života který je poháněný ledovou kávou.

Posledním podcastem z dnešního článku je Espresso English, který je, jako jediný z výše zmíněných, určený pro vzdělávání. Jelikož jsou epizody věnované pouze určitým oblastem v Anglickém jazyce, pouštím si pouze ty epizody, které potřebuji pro pochopení určitého tématu, v souvislosti s hodinou Angličtiny na SŠ. Nahrává ho Anglická učitelka Shayna, která má velmi dobrou výslovnost, ovšem v podcastu nejsou nejsou ještě všechny oblasti, které doufám, že se časem doplní.



Už máte svůj oblíbený podcast?

Komentáře