- Nově píši zde -

Weekly Post: Speciál //6

_________________________________________________________________________________

Pondělí



Před praxí jsem se bál, že to nebudu zvládat, že někoho poliji apod. Moje obavy byli samozřejmě naprosto zbytečné. Praxe mě bavila a dala mi znovu motivaci chodit do školy. Jen těžko bych hledal obor, který mě bude fakt bavit. Zjistil jsem, že mě prostě baví obsluhovat lidi, komunikovat s nimi, být na ně hodný, je to prostě obor který mě baví.

Zároveň jsem vyfotil první outfit, který můžete najít v mém posledním lookbooku na blogu.
_________________________________________________________________________________

Úterý


Druhé jarní prázdniny! Jelikož je třída na lyžáku a nás zbylo jen pár, moc se neučíme a všechno je takové klidnější, což se mi dneska hodilo.

bdw má nový brýle na léto. No jo, menší nákup v Takku :)


Tenhle týden byl opravdu speciální, protože se zaprvé konala slavnostní večeře na počest dědy, a zadruhé mám hned den po tom narozeniny. Ještě chci moc poděkovat všem, kteří mi popřáli, ať už prostřednictvím sociálních sítí nebo osobně. 
_________________________________________________________________________________

Středa


Protože jsem měl víc času, strávil jsem ho v kavárně U čerta, která je udělána ve staromódním stylu, což tvoří výbornou atmosféru pro čtení. Teď se mi ta atmosféra navíc hodí ke knížce. Čtu Máj od Karla Hinka, to je povinná četba a potom osobní, a tou je Hana od Aleny Mornštajnové, kterou jsem si tenhle týden koupil v Lyře. 
_________________________________________________________________________________

Čtvrtek


Kvůli výběru knížky jsem se trošku zdržel v Chrudimi a minul jsem odvoz, takže jsem musel jet autobusem. To jsem ale nevěděl co mě doma čeká. Překvápko s dortem. Byl jsem strašně rád, že mi moje rodina udělala tak krásné překvápko ale měl jsem ten den ještě In Dance.

Na čtvrteční lekci In Dance jsem si udělali takovou párty a zkoušeli jsme chodit. Tanečním stylem. #modelincoming . Abych stihl vlak musel jsem jít dřív a je opravdu škoda, že jsme to nemohl dojet až do konce.
_________________________________________________________________________________

Pátek


Zjistil jsem, že v Chrudimi existuje jedna kavárna, trochu podobná Coffeeshop Company. Atrium Cafe. Kávu tam mají zaručeně výbornou, ale je to přece jen trošku lepší a dražší kavárna.
_________________________________________________________________________________

Sobota


Na blogu najdete článek a po dlouhé době je to lookbook. Ráno bylo dobré světlo, tak jsem ho využil a udělal lookbook What I Wear in the Week. Do budoucna plánuji další, ale až bude trochu tepleji. Za pár dní budu mít splněný 30 Days Workout Challange. 

O víkendu se mi rozbil pojízdný šatník, takže kdyby jste měl někdo nějáké tipy, napište mi je do komentářů. 
_________________________________________________________________________________

Neděle


Druhá oslava, všechno proběhlo v příjemné atmosféře, bohužel bez sestry ale jinak jsem si to moc užil. Měl jsem česnečku a hovězí burger, a strašně jsem se přejedl. Tenhle týden bylo tučného jídla až, až.




Čas na dárky. Od táty a I. jsem dostal knížku „Jak chutná hygge“ a je to kuchařka, takže už vím jak si doma udělat správný Hygge raut. Jako třešnička na dortu mně táta překvapil zmrzlinou s oříšky, politou čokoládou a s prskavkou místo svíčky. Moc díky tati a I.
_________________________________________________________________________________

Tenhle týden se toho opravdu hodě dělo a byl to moc příjemný týden. Chci ještě jednou moc poděkovat jak mámě tak tátovy a I. za překvápko. Doufám že se vám týdenní článek líbil a zase u dalšího Weekly post, ahoj.

V.

Komentáře