- Nově píši zde -

Květinový Deštník //2

Košile - C&A, Tričko - ACOS, Deštník - H&M, Džíny - NewYorker

Nový deštník, nový článek. Po dlouhé době znovu článek, jehož hlavním kouskem je znovu deštník. Od té doby, co se mi starý červený deštník rozbil, o kterém jsem dělal také článek, jsem furt odkládal koupi nového. Teď když jsem dostal jako dárek k narozeninám od strýce dárkovou kartu, jsem měl možnost si koupit nový a myslím, že jsem udělal dobré rozhodnutí.


Dnešní outfit jsem fotil v Žumberském lese, se který deštník dobře ladí. Do outfitu jsem znovu zařadil svůj džínový kabát a doplnil ho červenou košilí. Tu jsem si oblíbíl hlavně z Lucčina (ACOS) článku a přidal k ní černé džíny. Aby toho nebylo málo, jako tričko jsem zvolil to jejich. 

Všechny odkazy na kousky máte pod první fotkou :)


_________________________________________________________________________________

Moc děkuji všem, co čtou moje články a chci se omluvit, ale tenhle týden weekly post nebudou. Nic moc se nedělo a bylo by to takový o ničem. Doufám že vám tohle bude stačit jako náhrada, a tohle je z dnešního článku všechno, já doufám že se vám líbil a zase příště. 

Ahoooj!

V.

Komentáře